sobota 30. června 2018

SOBOTNÍ PŘÍSPĚVEK

tak jsem to stihla..
těsně před odletem..
i když..
( ještě nemáme sbaleno)
...
Možná ještě můžu jít na chvíli spát..

Dnes ráno jsme vyrazili na chalupu.
Krásně všechno kvete.




Chalupa budoucích sousedů roste také jako z vody.

Manžel posekal trávu,
já zalila, zasadila borůvky
a posbírala maliny.
Čas malin, čas prázdnin..



Co z nich? Naložila jsem je do vodky..
Až se vrátím vyrobím malinový likér.

malinovka, ořechovka a třezalkový olej


Také jsem ostříhala levanduli 
a naložila levandulový olej.






Bude se mi po chaloupce stýskat,
určitě ale prázdná nezůstane:o)).
Syn ji bude obhospodařovat..
Vám přeji krásné léto..
první prázdninové dny jsou tu..
Ať už se budete třeba projíždět na koních..




nebo toulat v lese


s nohama na zemi,
ale klidně s hlavou v oblacích..


plňte si své sny, užívejte,
radujte se 
a mějte se rádi!
Inka
💓


PS: Zapomněla jsem napsat, že jsem moc pyšná babička,
protože moje vnučka dostala samé jedničky, získala mnoho diplomů, 
byla nejlepší v celoroční hře 
a získala i stonožku , 
kterou musíme dovézt až do Ameriky:o).
Mám radost!
:o)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.