neděle 24. června 2018

VÍKEND

chladný..
deštivý..
pracovní..
ale i příjemně laděný při návštěvě..
Takže sobota ráno
-
rychle upéct dort, 
připravit občerstvení 
a zasadit rostliny...
Na rostliny nedošlo,
došlo na déšť!
Příjemné odpoledne s bráchou a švagrovou.
😚
...
Neděle - pořád prší..
Dárek, který jsem dostala
je pořád v květináčích 
a moje představa nově vybudovaného krásného záhonu bere za své.
Budu ráda, když se rostliny dostanou do země.
Představa, že ryju, plevelím další kus půdy
je dnes prostě nemožná.
Po obědě na chvíli přestává pršet
a já ryju a sázím..
Naštěstí máme půdy kolem domu tolik, 
že by se tam vešlo nasázet snad celé zahradnictví..
Mám radost, že jsem zasadila.









...
A nejen to..
Na svatého Jana 
jsem natrhala zelené ořechy 
(naše!!!!)- zjistili jsme, že strom ořechu, který už několik let kupujeme 
a chceme vysadit na našem pozemku si k nám našel cestu sám!
Vloni jsme totiž při obhlídce pozemku zjistili,
že mezi zplanělými keři je jeden,
na kterém rostly ořechy.
Takže už ořech máme!
Letos na něm bylo asi 30 ořechů,
25 jsem jich utrhla,
na 5 jsem nedosáhla:o))
a naložila ořechovku.
Vloni byla vynikající!
PS: Moje ruce vypadají jako když mám žloutenku!


..
Také jsem do oleje naložila třezalku
na "svatojáský olej".
Moc mi pomáhá při bolení zad.
Obojí jsem dala na okno
a šest týdnů to na mě nyní bude čekat.
...
Ještě bych chtěla naložit levanduli,
ale nevím,
zda to ještě před odletem stihnu.


..
Začaly plodit maliny...
nestihnu je očesat...
Sousedi jo:o))
...
Nová chalupa pod námi roste jako z vody..





Také mi vykvetl první květ klematisu


i floxy už kvetou



i cínie



a pořád je plno třešní..opadají:o(




A moje nová radost..
dostala jsem nádherné krmítko..
je ohromné a mé nadšení nezná mezí..
Doufám, že se i ptákům bude líbit tak jako mně.





a z bedýnek ve kterých byly květiny 
jsou skříňky




jo a ještě mi už začínají růst malé cuketky:o)


No a to je asi všechno..
čeká mě opět hektický nový týden..
poslední týden školního roku..
Hodnocení,
vyklízení,
loučení..
kruh se uzavírá..
jedna etapa je u konce..
začnou prázdniny,
začne něco nového..
těším se na dovolenou..
...
Mějte krásné pondělí!
Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.