sobota 28. června 2014

ČERVNOVÉ UČITELKY

Našla jsem na jednom blogu odkaz a nedá mi to nedat do příspěvku s mým příběhem. Předposlední školní týden jsem pořádala pro rodiče s dětmi turnaj v kuželkách. Napsala jsem dětem na tento den pozvánku. Druhý den přišel Tomáš(prvňáček) do třídy a povídá: "maminka říkala, že byste už vážně potřebovala prázdniny, udělala jste pěknou hrubku v té pozvánce. Na češtinu si docela potrpím, ale stát by se to mohlo, kdo z nás nechybuje?!...Tak jsem se hned šla podívat, co jsem to napsala. A tam stálo: Milí rodiče zvu Vás na náš I. ročník Turnaje o zlatou kuželku. S sebou si vezměte  boty s bílou PŘIHLÁŠKOU. Ten den jsem totiž předtím vyplňovala přihlášku..tak jsem to slovo asi měla v hlavě. Trochu se mi ulevilo..že to vážně nebyla hrubka. Pointa tohoto příběhu spočívá však v tom, že si toho nikdo jiný kromě oné maminky nevšiml. Takže, když já vtipně začala turnaj s tím, že doufám, že všichni mají boty s bílou přihláškou, koukali na mě rodiče jako na blázna:o)..to se už tak stává...a tak ta písnička asi sedí..Kdo je učitelka, nechť si ji pustí , snad se dokážete ještě zasmát samy sobě:o))...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.