neděle 22. června 2014

KDYŽ SE DAŘÍ...

Tak jsem opravdu nenapsala ani řádek. Nebylo to však háčkováním, ale tím, že jsem odjela na chalupu a zapomněla doma notebook. A že jsem z toho byla pěkně špatná:o))..manžel se mi smál. Bodejť by ne, jemu teď k radosti stačí fotbal:o)..Když nic jiného, tak jsem vyfotila pár fotografií, s tím, že si je přidám na blog. Nepřidám! Aby té smůly nebylo málo, tak jsem po cestě vymazávala z foťáku nějaké fotografie, protože jsem měla už skoro zaplněnou kartu. No a hádejte, jak moc jsem šikovná! Omylem jsem vymazala všechny. Skoro se mi chtělo brečet. Ani ne kvůli pár fotkám z chalupy, ale kvůli neuloženým fotkám  z knihovny, kde jsem byla s dětmi a ty fotky jsem slíbila paní knihovnici...ach jo...Prostě, když se daří, tak se daří. Jinak jsem ale poctivě háčkovala a vypadá to, že těch 28 soviček stihnu dokončit..
Mějte krásný nový týden a užívejte si...
pro mě je to poslední týden ve škole, takže spousta práce, 
navíc spousta zařizování před cestou..
.tak mám občas pocit, že se asi ze všeho zblázním:o))...
ještěže ten kopeček máme blízko( myšleno blázinec):o))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.