středa 18. června 2014

O STÝSKÁNÍ A O TĚŠENÍ..


Nedá mi to, abych neukázala fotky, které jsem  dnes dostala..jsou na nich šťastné tváře...užívají si dovolené a já se už nemůžu dočkat, až budu s nimi..už se to blíží..za necelých 11 dní nasedneme do letadla a poletíme za sluníčkem, ale hlavně za našimi vnučkami, po kterých se nám už stýská..(i po dceři, zeťákovi a mamce)
Denně si sice voláme...ale už se moc těším, až si je všechny pomačkám:o)).
Těším se, že si budu moct stavět hrady z písku, těším se na plavání, na rozečtené knížky, na odpočinek, na radost z objevování nových věcí, těším se na nákupy, na Disney World, kam pojedeme s Aničkou, těším se na oceán, těším se, až poprvé zahlédnu delfíny,na tulipány(tak říkal můj syn pelikánům, když byl malý), těším se na "rozkošatělé stromy", jak říká dodnes můj muž, těším se na stovky veverek, na milé lidi okolo, těším se na zmrzlinu Chocolate Almonds z Publixu a nejvíc se těším, že mi skončí stýskání...



Takhle je vidím úplně nejraději..s úsměvem na tvářích..


přesně takovou fotku máme s Aničkou před 3 roky..
je pro mě až neskutečné, jak se všechno opakuje...
pamatuji na úplně stejný výraz Aničky..



Emičce bude teprve příští týden 1 rok.
A už si vykračuje...
prý moc nechodí..ona totiž běhá..


a moc jí chutná floridský písek:o))


Na Floridě nemohou děti  ani nejmenší miminka chodit nahá.Všichni musí mít plavky.Jednou se nám stalo, že nás chtěli zavřít. Tehdy se děti koupali u bazénu mamky nahé. Nikdo je neviděl, manžel tehdy nahrával na video, já jsem fotila. Vůbec by nás nenapadlo, že dělám něco špatně. Jelikož u nás byl jiný systém PAL/SECAM a my museli nechat video kazetu, kterou manžel nahrál nechat přetočit. Když jsme si pro ni došli, čekal na nás vedoucí a že nám kazetu nedá, že jsme porušili zákon. Museli jsme vysvětlovat, že jsme z Evropy a že u nás je normální, že malé děti se koupou nahé. Nakonec jsme to nějak usmlouvali, tak nám kazetu dali. Ale přiznám se, že jsme měli docela nahnáno. Od té doby jsme si dávali pozor..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.