středa 11. června 2014

NA STARÁ KOLENA

Dnes ještě jeden příspěvek, protože mi to nedá..je něco, co nechápu..Tedy ono je toho podstatně víc..ale tohle mě dnes úplně dostalo!
 Mou stejně starou kamárádku bolí poslední dobou kolena. A znáte to, sednete k počítači a hledáte různé příčiny. I moje kamarádka udělala totéž. Pak se rozhodla vše řešit s obvodním lékařem. Chtěla po něm nějaká doporučení k odborným lékařům. Lékař aniž by ji jakkoli vyšetřil ji diagnostikoval a teď se podržte STAROBU! Musím upřesnit, že kamarádce je něco málo přes 50 a vypadá velmi, velmi dobře!!..
A tak já se taky teda ptám?
 Pokud už teď máme starobu (těsně po padesátce),
 tak proč nám posunuli starobní důchody do nějakých 64 let? 
Chápete to? 


vyfotila jsem si i  své staré koleno  :o))
jak na tom asi bude v 64?
Třeba za 14 let vyfotím znovu:o)),
(pokud se ve zdraví dožijeme)
krásný den 
a pomalé neviditelné stárnutí
přeje Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.