pátek 27. června 2014

KONEC ŠKOLNÍHO ROKU- SOVIČKY

LOUČENÍ A SOVIČKY...
Tak nám skončil školní rok...neskutečný školní rok, tak jako vždycky, když mám první třídu...Neskutečný proto, že děti umí číst, psát a počítat..všichni, kromě jediného:o(....můj první pedagogický neúspěch - první dítě, které se nenaučilo číst...psát ano, sice jen opisovat...a to dokonale:o))..Fabián je romský kluk, který umí 3 písmena S,P a M....další ho nebaví, takže je neumí...Přesto to byl takový třídní " milouš"...pořád vyprávěl, nikdo jsme mu nerozuměl, ale do školy chodil s takovým nadšením jako žádné jiné dítko..Ještě před první hodinou stihl sníst celou pořádnou svačinu, během první přestávky stačil udělat takový nepořádek kolem celé své lavice, o velké přestávce už měl svou tašku prázdnou a o poslední přestávce už nebylo na jeho lavici žádné místo..neskutečný bordelář...i přesto nám bude chybět..třídu si totiž musí zopakovat..dostal od nás na památku Jeníčka(naši loutku), aby mu zůstal aspoň jeden kamarád z naší třídy..
A teď moje sovičky..jak už jsem psala rozhodla jsem se uháčkovat všem sovičky...včera ráno už byly všechny doháčkované, jen jim chyběla křidýlka..myslela jsem si, že na ně mám celý večer..to jsem ovšem netušila, že si půjdeme večer " na chvíli" posedět k mé kolegyňce. Čas prímově utíkal a v momentě, kdy jsem sedala do auta, mě málem ranila mrtvice. Bylo totiž půl hodiny před půlnocí. A mě čekalo doma 28 nedodělaných soviček..už předem jsem věděla, že to nestihnu..doma jsem však našla filc a tak místo háčkování jsem sovičkám křidýlka našila...šla jsem spát ve čtvrt na 2, ale bylo hotovo..
Děti měly velikou radost...Nejen ze samých jedniček, ale i z dárků. Každý dostal sovičku, pak velký zarámovaný obraz, tašku se všemi výkresy, další sovičky, které si samy vyráběly..bylo toho hodně...Teď si představte, že po celou dobu mi ležel na stolku foťák a čekal, až ho vezmu do ruky a vyfotím si tu dětskou radost a jejich výrobky...Jak to dopadlo? Za posledním žáčkem, když se zavřely dveře...mi to došlo! Tak nic...ještě máme další roky...snad to někdy stihnu...sovičky jsem si vyfotila doma..i když ve čtvrt na 2 už nebylo to správné světlo:o).
 Já jsem také zjistila, že jsem byla moc hodná paní učitelka, protože jsem dnes slavila další Vánoce..tolik krásných dárečků.. všem moc děkuji...

MOJE SOVIČKOVÁNÍ...

SOVY, KAM SE PODÍVÁŠ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.