sobota 9. srpna 2014

A ZASE TO JÍDLO!

Mám takový zvláštní pocit.
 V Americe jsme prahli po zážitcích a tady v Česku prahneme po jídle. 
Myslím,že jsem tady na chalupě tak nějak postupem času přirostla k plotně...jídlo, jídlo, jídlo..vaření, pečení...Popravdě, pokud mám komu vařit a péct a chutná jim to, tak to dělám i ráda..
V Americe jsme raději trávili čas u oceánu a bazénu nebo jezdili po výletech či nákupech..
doma si nyní užívám sporák..
Navíc, jak už jsem psala se nemůžu pořádně hýbat neb mám uskřinutý nerv..
takže cítím hýždě a levou nohu podstatně víc než bych měla..
a není to zrovna moc příjemné..
Včera došlo na švestkové  koláče, na které jsme se těšili
..i Anička, která moc o jídlo nestojí, prohlásila, že jsou výborné. 
Tak mi udělala radost:o)..

Dnes, protože venku bylo krásně, jsme trávili většinu času venku a oddávali se grilování...
Tímto posílám veliký pozdrav Monče na kopeček..
(to jen, kdyby náhodou někdo neznal Moniččin blog, kam je úžasné zajít pro inspiraci, 
ale i jen tak pro potěšení a pobavení!)
Díky ní a jejímu receptu jsme měli výborné domácí hamburgry
a byly opravdu vynikající!!..
v Mc Donald's by záviděli :o)


houstičky byly na přípravu jednoduché
a chuťově vynikající..
Do hamburgrů jsme dali koření na farmářské burgry...a byly  výborně dochucené..


 Malinko jsme se jen prali s tím, jak zvětšit ústní dutinu, 
aby se tam vše vešlo, ale nakonec si každý poradil a rád:o)!

Mějte se moc krásně
a užijte si prima neděli..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.