pátek 29. srpna 2014

PAUZA - VYKOLEJENÁ...

Mrzí mě to, ale je to už týden, co jsem tu nebyla..Poprvé mám výpadek. Kombinace množství stresu, práce a bolesti mě tak nějak vyřadila z radosti psát si svůj blog.
Jen na vysvětlenou - STRES. Tak jak už to chodí,jdou učitelé v pondělí do školy. I u mě to nebylo jinak, jenže...Třída, kterou jsem si chtěla hned začít zdobit..byla jaksi nedodělaná..Všechno jsem měla zabalené v igelitech a okna jsem pro změnu neměla vůbec. I koberec byl stržený..hrůza!
To po dovolené na radosti moc nepřidá!
PRÁCE - Když mi ve středu konečně dodělali okna, mohla začít práce. A tak jsem chodila z práce v pozdních hodinách, abych všechno stihla.
A BOLEST? Tak ta si mě našla už minulý týden a potvora mě nepřestávala trápit, ba naopak! Neskutečná bolest zad v kříži...ztuhlé svaly v hýždi a po celé levé noze..V odpoledních hodinách už chodím jen v předklonu. K večeru mi manžel říká Ferda Mravenec. Ne, protože bych byla tak pracovitá, ale jakmile dorazím domů, uvážu si kolem pasu tzv. kočku - ledvinový pás a do něj vložím gelový horký obklad. Celé to vytvoří hrb na zadku a tak se pohybuji. (pokud jsem schopná se ještě pohybovat!). Noci jsou ještě horší, vzhledem k manželské posteli se společnou matrací se otáčím i společně s manželem. V pondělí prohlásil, že tolik vzdechů jako tuto noc jsem prý nevydala za celý život:o)).To nevím, ale rozhodně spát se mnou není žádný med. Mé otočky, kdy se držím jednou rukou bočnice a druhou čela postele a doslova přehodím tělo do polohy jakž takž, abych za chvíli zjistila, že tahle poloha není ta pravá, je určitě žůžo!
Prostě místo radosti psaní a čtení cizích blogů jsem trpěla...Takže děkuji moc všem, kteří navštívili mé stránky i v době kdy tu nic nového nemohli najít:o)..a že toho mám v myšlenkách hodně. Dokonce se mi přihodilo něco úžasného, něco, o co se s Vámi musím podělit a co Vám určitě napíšu, ale dnes už ne, protože mě opět bolí pozadí...ach jo..Kdybyste měl někdo zázračnou radu, tak moc prosím, sem s ní..Budu pak na dosmrti dlužníkem:o). Mějte se krásně a užijte si krásný víkend. Já se budu šetřit, abych v pondělí nevyděsila moje dětičky. Nerada bych, aby mě měli za hrbatou babku:o). .Jdu se promazat třezalkovým olejem, zabalím se do teplíčka a budu doufat...Držte mi palce!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.