sobota 16. srpna 2014

PAPÍROVÉ KVĚTINY


To bych nebyla ani já, kdybych to, co se mi líbí nevyzkoušela..
A protože se blíží začátek školního roku a já už mám v hlavě čím vyzdobit třídu
 a jak ji přetvořit, aby byla zase jiná a zajímavá
(každoročně ji stěhuji:o))
Rozhodla jsem se, že ji vyzdobím na začátku těmito papírovými květinami..
Moje první pokusy zatím nic moc, ale určitě se ještě polepším..
Už vidím, jak květiny visí ve třídě.
Zatím mi visí v chalupě na trámu. Záměrně jsem zvolila tlumené barvy, 
protože kdybych měla nějaké výraznější, tak by to manžel asi nevydržel..
Už teď komentoval , zda si nechci otevřít střelnici:o))






ty hnědé jsou z pečícího papíru,
bílé ze slabšího balícího 
a šedomodré jsou z krepáku..
Ještě to chce zdokonalit a až to budu umět, tak si je vyrobí ve školním roce i děti..
Přeji krásný den..
chtěla jsem napsat sluníčkový,
ale ono  když prší, tak je taky moc hezky..
důležité je si to užít:o)
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.