neděle 17. srpna 2014

MOJE LETNÍ ČTENÍ


Tak tady je má letní knižní strava..
Vloni v létě jsem toho přečetla asi 2x tolik, ale letos jsme se ke čtení tolik nedostali..
 K první knížce se nemusím asi vyjadřovat..Autor knihy Šifra Mistra Leonarda Dan Brown mě opět trochu děsí a nutí k zamyšlení..Opravdu tak moc zalidňujeme planetu? Vážně se musí něco stát, nějaká epidemie, aby bylo líp? Radši nebudu rozvádět...stačí, když denně ve zprávách slyším o viru Eboly..
Ale knížka INFERNO je velmi čtivá, ..jen prozradím, 
že tak jako ve všech ostatních je hlavní postavou profesor Langdon.

Druhá knížka od Barbary Woodové  Had a hůl je také velmi čtivá, z dob dávno minulých, jde o příběh rodiny, která se dostane do velkých nesnází, hrozí ji otroctví..jak to dopadne nenapíšu..stojí za to přečíst:o)

Poslední knížka je příběhem studentky, které se během jediného dne v Paříži promění celý život.. Začátek mě moc nezaujal, pak se trošku rozjel děj a na konci, kdy jsem byla napjatá, jak vše dopadne, byl konec nedokončen...Tak nevím?!
Pak jsem si na záložce přečetla, že vyjde na podzim další díl..jeho název vypovídá, že to asi dopadlo, jak jsem chtěla:o), ale asi si ji budu muset přečíst..


Od září jsem se přihlásila do knihovny..
možná toho víc přečtu a navíc to nepoleze do peněz..
Tyto 3 knížky vyšly na cca 1 000.- Kč..
Zůstaly v knihovně v Americe, kde se nám knihovna českých knih mohutně rozrůstá..
(knížky,které pravidelně všichni přivážíme se vzhledem ke své váze domů nedostanou:o)).
Jak jste na tom se čtením Vy? 
Já jsem tomuto příspěvku dala štítek Radosti, protože je to pro mne radost číst..a když se začtu, jéé. tak to pak prožívám děj i s hrdiny příběhů...ale někdy spíš sáhnu po háčku, či jehle než po knize..
přeji pěkný den
a krásné knížky..
Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.