sobota 13. září 2014

PÁTRÁNÍ ANEB KDO VÍ?

 Při pátečním nákupu jsem objevila tuto rostlinu..
Nevím, zda to máte také tak..ale u nás se při pátku stále pospíchá..takže šup šup rychle nakoupit , abychom přijeli ještě za světla na chalupu...při odchodu z jednoho nejmenovaného obchodního centra:o)) jsem uviděla v  květinářství toho ...
Toto bylo velmi levné- 35 Kč a navíc to úžasně vypadalo..
tuhé zelené  listy a krásně ozdobné květenství, takové růžovo fialové..
Hned jak jsem to viděla, přesně jsem věděla, kam s tím.A tak dvě tyto rostliny šly se mnou domů..
A jak tak člověk spěchá, tak vlastně vůbec nevím, co jsem si to domů donesla..
Nevíte někdo oč se jedná? 
Já to hledala i na netu..googlovala jsem  a nic jsem nevypátrala...
Docela by mě zajímalo, zda se to dá třeba sušit apod.

Moje TOTO má už svoje místo a moc se mi líbí..
Poradí mi někdo, jak se o TOTO starat?






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.