neděle 14. září 2014

PODZIMNÍ

aranžmá..o víkendu jsem vzala do ruky háček, režný provázek a uháčkovala si pár kytiček do podzimního košíku...Díky tomu, že je provázek tužší, kytičky krásně drží, aniž by nějak padaly. Přiháčkovala jsem k nim špejle, ty jsem také obháčkovala . Pak jsem objevila košík, který jsem následně naaranžovala..dala jsem do něj všechno sušené, co chalupa dala a co jsem venku našla..
a toto je výsledek..












Jen nevím, zda umístění na schodiště je právě tím správným místem..
naše Emička - "drak"(vnučka), ale hlavně Meggi (synův novofudlandský pes)
určitě košík nenechají na stejném místě..
asi budu muset zvýšit jeho polohu:o)
mějte se krásně, užijte si nedělní den
a pěkný začátek nového týdne
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.