středa 3. června 2015

EXKURZE DO VODÁRNY

dnes ráno jsme vyrazily( my ženy učitelky:o) s dětmi
na exkurzi do vodárny Rečkov.
Exkurze byla moc pěkná, kdyby!!
Kdybychom tam jely s žáky střední školy 
nebo alespoň z druhého stupně.
Po dvou hodinách prohlídky,
kdy děti neustále chodily a ptaly se, kdy už budou svačit,
to naštěstí skončilo.
Moc se tímto omlouvám pánovi, který byl výborný a provázel nás.
Ale jeho věty ..např. 1000 kubíků 
vyvolávaly v našich dětech úžas..
představa 1000 Kubíků ( ve třídě máme jen dva a jeden stojí za to:o),
i ve mně vyvolala spíš zděšení..
Děti prostě mnohým pojmům vůbec nerozuměly.
---
Poté přišla na řadu další naše akce.
v rámci projektu Ovoce do škol,
jsme s sebou na výlet vzaly bedýnky s ochutnávkou ovoce a zeleniny,
jakože si uděláme krásný piknik.
Představa a realita se trošku víc odlišovala.
Než jsme dvěma malými nožíky vše rozkrájely,
tak to bylo něco.
Nestíhaly jsme..dětí byly rychlejší  a chtivější ochutnávky 
a braly nám z rukou , co se nakrájelo:o).
Navíc vše mělo být zdokumentováno..
A tak jsem fotila!
Nedovedete si představit, ten uleptaný foťák 
a ty moje ulepené ruce.
Blahořečím vynálezci vlhčených ubrousků!
Protože jsme nestačily rozkrájet úplně všechno, tak něco zůstalo.
Naložily jsme to do autobusu s tím, že to dorozdáme ve škole.
A vypravily jsme se na krásnou stezku lesem
na malou procházku k prameni.
---
Malá pointa nakonec?
Bedýnku s ovocem a zeleninou jsme zapomněly  v autobusu.
Volala jsem řidiči, aby si to doma dojedl 
a že to má tedy jako bonus od nás za cestu.
Do telefonu kromě poděkovaní zaznělo:
" Prosím a mám se u toho také vyfotit?"
Myslím, že netřeba dalšího komentáře:o)!
Mějte krásný večer
a prímový zítřejší den.
Inka






a něco z ovoce:o)






PS: Kolegyně si způsobila i pracovní úraz..
Nože byly ostré :o(
 A my chtěly být rychlé :o)





procházka byla úžasná!
Příroda kolem nás má opravdu neskutečné kouzlo


Dovětek k dnešnímu dni..
 Navečer od 17 hodin jsem s dětmi měla flétničkový koncert
a pak se jela rozloučit s dcerou ( mimochodem dnes má narozeniny), zeťákem, Aničkou a Emičkou, protože už zítra odlétají do Ameriky.
Tiše ( lžu),
hodně nahlas:o)),
jim závidíme.
My si ještě musíme počkat:o)
Mějte se:o) ,
já jsem už totální " odpadlík! :o)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.