pondělí 22. června 2015

VZPOMÍNKA NA ŠKOLU V PŘÍRODĚ

Ano, vím..
to, že jsme minulý týden strávili s dětmi v Krkonoších, ví určitě každý,
kdo čte můj blog..
Ale co se tam dělo, jsem zatím moc neprozradila..
a tak až nyní....
Hned první den navečer probíhala jedna velká hra..¨
Dětem byly rozdány tubusy se zprávou, která byla napsána morseovkou 
a děti měly za úkol tuto zprávu vyluštit .
Na každý den byla jedna taková zprávička připravena..
Kolegyně zůstala s dětmi na chalupě
a kontrolovala jejich usilovné luštění.
Já s další kolegyní jsme běžely naaranžovat po lese lišky,
které byly pro děti odměnou a zároveň dárkem 
a malým kamarádem na školu v přírodě.
Byli jsme přece tam, kde lišky dávají dobrou noc..
Jaké bylo mé překvapení, když za mnou přiběhla jedna žákyně, 
že mi paní učitelka vzkazuje, že se mám hned vrátit do chalupy.
Po usilovném luštění děti vyluštily toto:
" JE POSLEDNÍ DEN NAŠÍ ŠKOLY V PŘÍRODĚ - LOUČÍME SE!"
( pro upřesnění- večer to byl první)..
Překvapení dětí bylo veliké..některé se lekly, že už jedeme domů, jiné se smály,jaký je to vtip
a já si uvědomila, že jsem nastříhala zprávy, ale z druhé strany listu, tudíž od konce.
Takže znovu..každý dostal novou zprávu 
a luštění začalo nanovo..naštěstí nikdo neprotestoval..
Pak už postupně děti  přibíhaly na hřiště a do lesa, kde hledaly svou lišku..






Jakmile si všichni našli svou novou kamarádku lišku,
začali nacvičovat scénky s lištičkami..
a šlo jim to skvěle..



fantazie dětí je prostě neutuchající..
před spaním nám někteří své scénky předvedli..
Všichni měli ale velkou radost, že jim lištičky zůstanou..
--
A TO ŽE NEJEDEME DOMŮ DĚTI JEN UVÍTALY :o))..



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.