středa 24. června 2015

FINIŠUJEME

kdyby si někdo myslel, 
že poslední školní týden se ve škole nedělá nic jiného 
než uklízí třídy a odstraňují nástěnky,
tak se plete.
U nás ve škole to pořádně žije:o)
Včera divadelní přestavení 
divadelního kroužku 
" O princezně, která ráčkovala".





Dnes mega akce 
"DEN ŘEMESEL"



Dnes odpoledne bylo vyřazení deváťáků.
Po strašně dlouhé době třída,
která mě nerozbrečí
(jsem si myslela),
pak ale přišel projev jednoho žáka,
který mluvil tzv. spatra
a vyrazil nám všem dech..
Zase jsem si ověřila to staré rčení:
Člověk míní, život mění..

Zítra náš čeká ještě dětská opera 
BUDULÍNEK,
kterou hraje a zpívá náš pěvecký sbor.
Celé odpoledne jsem dodělávala kulisy..




A v pátek?
Netradiční slavnostní ukončení školního roku..
Tentokrát se celá naše škola 
(400 žáků) na nádvoří rozezvučí.
Všichni budou mít hudební nástroje, nějaká cinkrlátka:o)
a společně budou hrát ...
Jsem na to moc zvědavá:o)..
a těším se..
...
V pondělí a v úterý už bez dětí..
to máme zdravotní školení..
Na naší škole se už bude budovat..
Mějte se moc krásně..
já dnes myslím na Emičku,
slaví dnes své druhé narozeniny..
jenže je za vodou
a tak máme skypový narozeninový přenos:o))
Mějte krásný večer..
a děkuji za Vaše návštěvy u mě..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.