pátek 26. června 2015

VYSVĚDČENÍ

Nevím, jak Vy,
ale já nějak ty známky nemusím..
Pro mě neuvěřitelné dilema,
jak hodnotit.
(každý má jiné podmínky k učení apod.).
Nic naplat, když to být musí...
tak jsem se dlouho rozhodovala,
pak jsem občas mhouřila oči..
jsou to přece jen druháčci 
a známek si ještě užijí ažaž..
A tak se dnes u mně ve třídě téměř všechny děti radovaly 
ze samých jedniček..
a já s nimi..
Za dva roky  se už hooodně známe
a tak považuji 25 dětiček ve své třídě dá se říct za své..
 Loučení před  prázdninami je delší..
Ještě včera do noci jsem připravovala dárky,
psala diplomy a hodnocení..
Letos jsem vymyslela hned  čtyři dárky pro děti.
Bohužel jsem mohla realizovat pouze tři.
Ten třetí, který jsem objednávala na poslední chvíli dorazil až dnes odpoledne,
jak se říká s křížkem po funuse:o(..
A jaké dárky jsem připravila?
Možná budu inspirovat i ostatní učitele..
Tak každý můj žáček dostal:
žabku, kterou jsem nechala tentokrát udělat od známé, která tvoří figurky z těsta

tím jsme se rozloučili se žabičkovou třídou



Dalším dárkem byl hopík, kterému jsem domalovala pusu a oči,
protože má znázorňovat smajlíka, kterého si děti vybraly jako symbol naší třetí třídy.



dále pak nafukovací míč,jeho cena byla zanedbatelná ( 15 Kč),
ale já je celý večer popisovala nápisy,aby byly prostě jen naše a originální:o).









A co bylo to další?
Děti měly dostat ještě švihadlo.
Připravila jsem si krásného smajlíka 
a k tomu nápis:
Proskákejte se prázdninami do 3. třídy..
Bohužel:o(..
dostanou ho na začátku roku 
a změním text:o)..Proskákejte se třetí třídou,,,
Každý si ještě odnesl CD s fotografiemi
a  pamětní list z divadla Spejbla a Hurvínka..


Nejen děti dostaly odměny, pochvaly, diplomy, 
ale i mě čekalo jedno velké, krásné překvapení 
a to vůbec nemyslím na ty nádherné dárky, které jsem od dětí( jejich rodičů) dostala..
Odměnou mé práce byly výsledky 4 mých žáků, kteří se
zúčastnily mezinárodní soutěže Genius Logicus.
Soutěží se jak v umístění v České republice, 
ale i na  mezinárodní úrovni 16 evropských států.
A jak jsme dopadli?
Šárka získala 5 místo v České republice  a 15 místo v Evropě.
Kubík - 32(207), Martin- 33(211) a Terka 34 (212).


Není to nádherná odměna před prázdninami?
Šárka byla oceněna i ředitelem školy na slavnostním ukončení školního roku.
Letos bylo netradiční..
Hudebníci rozezvučili celou naši školu..
nejen žáky, ale i rodiče..






Bylo živo:o),
ale to prostě k prázdninám patří..
Všem, kteří dnes skončili školu,
dětem, učitelům,
ale i všem rodičům přeji krásné léto..
(A pokud Vám děti nepřinesly vysvědčení takové, jaké jste si přáli, 
tak se  nezlobte,na to už je pozdě:o)..
Zlobit se má rodič tak v nejpozději v dubnu:o),
to je ještě dost času se zlepšit:o)!
Mějte se krásně..
Vaše Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.