čtvrtek 4. srpna 2016

A VYHRÁL?

Lancome nebo Clinique?
LANCOME
Měl v sobě víc pečující kosmetiky
a tu s přibývajícím věkem si dopřávám víc:o)
Katka dala přednost CLINIQUE.
A tak si tu vzájemně z legrace závidíme:o)).
A cože jsme dostaly za dárky?
LANCOME
 tvářenka
 denní krém sice jen v 15 ml balení, ale u nás v Sephoře stojí celé 50 ml balení 4490 korun, 
což bych si nekoupila, takže :o))

 ze stejné řady oční krém 5 ml

 odličovač
 řasenka
rtěnka
....
Samozřejmě, aby člověk získal tuto kosmetickou sadu, musí si něco koupit a zadarmo to není.
Musí utratit alespoň 37 dolarů.
A za co jsem je utratila já?
Koupila jsem si makeup, který je v takové houbičce a nanáší se polštářkem,
Já jsem to neznala a jelikož ho prodavačka na mně i vyzkoušela a jeho aplikace mi přišla sadná 
a odstín odpovídal odstínu mé pleti,
tak jsem si ho koupila.




 A co nakoupila Katka?
 v CLINIQUE
 


 hydratační krém
 odličovací voda
Aničkou jsem byla poučena, že to neumím držet dobře při nafocení
 a že se to dělá takto,
tak jsem už o něco chytřejší.
Myslím, že nám v rodině roste vlogerka:o) nebo kosmetická blogerka:o))

 korektor
 mycí gel

 rtěnka
.....
Samozřejmě i Katka si musela něco koupit,
u Clinique byla stanovena cena 27 dolarů pro možnost získání balíčku.
Katka si koupila přípravek na rty, který má odstranit vrásky a rty dokonale hydratovat.
Už si ho koupila vloni a byla s ním moc spokojená.
 

 A tady už jsou obě taštičky.
Jaké značce byste dali přednost Vy?
Přeji Vám moc krásný večer
Inka
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.