pondělí 8. srpna 2016

STRES

každoroční..
Zase se to  nevejde...
Váha kufrů ukazuje 49 liber a my víme, že nám váží o libru špatně, 
tudíž 50 a víc mít kufr nemůže.To by ani tak nevadilo,
 kdyby ještě nějaké věci nebyly mimo kufr.
Nastává dilema co vzít a co nechat..
Vyndávám ač velmi nerada velké svíčky 
Yenkee candle,
jsou totiž nejtěžší..
A to mi mohly celý rok krásně vonět..
....
Pomalu se loučíme..
...
Jelikož je plno, nemá smysl jezdit nic nakupovat,
hrajeme odpoledne tenis.
Manžel se konečně raduje:o))).
,,,
Večer jsme byli sami s manželem na procházce na zdejší pláži..
Je také krásná, 
ale chybí tam bazén.
...
Večerní procházka byla úžasná..
příjemně pofukoval větřík, 
ale sluníčko ještě mělo sílu a pálilo.
...
a my pálili své kalorie..
..
Při cestě zpátky s u našeho jezírka opět vyhříval náš krokouš:o),
kterým strašíme holky, když nechtějí jíst,
což nechtějí skoro pořád..
....
Jsou to stejné nejedlice,
jako byly moje děti..
,,,
Dnes už vím, že je nemělo cenu nutit jíst,
když  stejně vyrostly:o)).
...
Tak ještě pár snímků






 pár takových " kamínků" by se mi opravdu hodilo na skalku:o)






lítal nad námi zase orel..
....
a teď už ten krokodýl

a je opravdu živý
tady je důkaz:o)


Mějte se krásně..
Inka

1 komentář:

  1. Mne docela dost začal na stres pomáhat cbd olej na který jsem narazila docela dost čistou náhodou na jednom z for, které si pročítám, když se nudím v práci... Ono je to docela dost i omílané téma, takže mne vlastně spíše překvapilo, že jsem na to nenarazila už dávno dříve :) Škoda!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.