středa 31. srpna 2016

HLUCHOTA

bez dětí - dneska
odjížděla jsem v půl 7 večer,
ale snad jsem stihla připravit třídu tak,
aby se dětem líbila.
Zítra začínáme
a já tuším, že se spoustě rodičů uleví:o).
Těším se na děti,
ale mám obavu.
Jakou?
Jsem v jiné třídě,
která má hodně vysoký strop.
Když píšu hodně, tak to opravdu,
tipuji tak 7-8 metrů.
Ta akustika - hrůza!
Manžel na mě mluvil
a já pořád říkala:
" Co říkáš?"
To si děti letos se mnou užijou!
Učitelka stará a ještě hluchá:o)!!

Výsledek obrázku pro ucho
Zase na druhou stranu, 
jestli nebudu mít větší klid:o))!
No uvidím....
(sice neuslyším:o)
....
Všem školákům krásný začátek školního roku
a prima učitele  nebo učitelku
a rodičům
hodně trpělivosti s dětmi při plnění školních povinností.
...
Mějte se krásně
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.