sobota 20. srpna 2016

MÁTA

K létu prostě patří..
Mám ji ráda pro její krásnou "žvejkačkovou" vůni..
Odpustila jsem jí, že mi i vyhubila ostatní bylinky, 
které jsem společně s ní zasadila do truhlíku.
Ona se prostě nechtěla s nikým o své místo dělit!
Rozrostla se vehementně
a stala se z ní houževnatá bylina..
Budu brzy sklízet 
a chci si jí zamrazit po jednotlivých dávkách .
Máme rádi vodu s limetou a s mátou.
Pochopitelně máme raději Mojito,
ale pít ho každý den nebudeme:o)).
Ještě jsem ji nikdy nemrazila. 
Nemáte nějakou zkušenost?

 máta volně rostoucí
 máta naší sousedky, kterou si smíme otrhat:o)
 a moje máta rozpínavá:o))

Máta a levandule má na mé zahrádce svoje místo!
Mějte moc krásný den..
My jedeme dnes na návštěvu, tak se těším..
Vaše Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.