sobota 27. srpna 2016

RŮŽE

Moje první růže na chalupě...
Zjara jsem koupila růži,
byl to takový zákrsek
a já myslela, že ani nevyroste,
protože několikrát ještě přišel mráz..
..Nejen že přežila, ale i hodně vyrostla.
Kvetla skoro celé léto,
ale když jsem přijela já, tak 
neměla žádný květ jen samé poupě.
Kdy jsme odjížděli, tak ještě nekvetla
a tak jsem měla radost, když je nyní v květu.






Myslela jsem, při její koupi,
že bude oranžová, jak ukazoval obrázek,
ale je žlutá.
Taky jsem netušila, že bude pnoucí,
myslela jsem, že kupuji keřík
a ona už měří metr a půl.
...
Protože nemám žádné zkušenosti s pěstováním růží,
tak nevím, zda se na zimu stříhá?
Poradíte mi někdo prosím?
Přeji krásnou slunečnou sobotu 
a posílám ještě další rozkvetlé kytičky..


moje barevné jiřinky


sousedovic včeličky si u nás pochutnávají..




Užijte si krásný sluneční den..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.