pondělí 29. srpna 2016

K.O.

tak se dnes cítím..
V práci jsem byla od půl 8 do 17. 45.
Nezastavila jsem se,
stěhuji se,
zdobím,
třídím,
vymýšlím,
věším,
tahám,
barvím,
přebírám,
vyhazuji.
Ufff...
Udělala jsem po třídě 16 893 kroků 
a ušla 11,6 kilometrů:o)!
.....
Kdybych nemusela ke kadeřnici,
tak tam snad i spím:o)!
Zítra máme teamové školení, stmelování kolektivu
a já bych tak potřebovala spíš dodělávat třídu..
Prostě nic nestíhám..
ale příspěvek si neodpustím:o)
Tak včera to bylo o Emičce
a dnes Anička..
Už jen prohlížení fotek mě nabíjí:o)..
Mám pocit, že neskutečně vyrostla,
v říjnu jí už bude 6 let..
Nedávno byla miminko..






Vážně i nevážně..

 "Člověk, který se směje, je jako baterka, která se nabíjí.!"
Miroslav Horníček


moje baterka Anička:o))






 "Den, kdy se člověk ani jednou nezasmál, by měl považovat za ztracený."
Victor Hugo
*




Mějte krásnou noc
a i když je toho někdy na Vás moc,
tak úsměv je lék!
 Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.