neděle 5. února 2017

HÁČKOVANÝ POLŠTÁŘ

tak první je hotový.
Chtěla bych udělat 4 různé,
snad se podaří a budou se líbit.


Také jsem zkusila uháčkovat lapač



na ozdobu jsem použila malé špulky


...
Jinak mám dnes smolný den
a jsem na sebe šíleně naštvaná!
..
Vzala jsem si práci domů,
psaní zápisových lístků.
Úřední listina, 
důležitý dokument, 
který se nesmí napsat špatně.
Napsala jsem jich špatně přes 20.
Poslední číslici jsem zaměnila a místo 6 jsem krásně psala 8.
( kdyby to bylo aspoň obráceně, ze 6 jde 8 snadno)
..
Nevím na co jsem myslela.
Chtělo se mi brečet.
protože jiné nemám,
musím objednat ze SEVTU.
Přijdou sice  hned, 
ale náš ředitel je v Rakousku na lyžařském výcviku,
a tak mi je do čtvrtka stejně nepodepíše.
Ve čtvrtek mám schůzku s rodiči páťáků,
kteří se hlásí na gymnázia.
Nejradši bych se zavrtala do země.
...
Takže hned zítra musím zrušit schůzku 
a přesunout ji na příští úterý.
Objednat nové zápisové lístky,
tyto staré odepsat
ach jo!!!

A to jsem měla absolutní klid na práci..
No, stanou se  i horší věci!

...
NAŠTĚSTÍ ŠPATNÝ DEN NEZNAMENÁ ŠPATNÝ ŽIVOT!
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.