sobota 25. února 2017

METODĚJ

O této organizaci jsem se dozvěděla
od Evičky z Olomouce.
MEzi TOlika DĚtmi Jediný
Zaměřují se na pomoc dětí se vzácnou(zejména metabolickou)poruchou.
...
Na naší škole vedu náš školní parlament
a každý rok se snažíme dělat nějaké dobré skutky.
Vloni jsme háčkovali čtverce do Afriky,
letos jsme chtěli před Vánoci udělat sbírku plyšáků,
ale zjistili jsme, že o plyšáky není žádný zájem
a vybírání peněz od dětí se mi nějak příčí.
Myslím si, že by se na tom měly nějak podílet samy
a i ony to tak cítí.
Sbíráme víčka pro nemocnou Natálku,
ale chtěli jsme i něco více.
...
Díky Facebooku jsem se dozvěděla o krásné akci na podporu dětí se vzácným onemocněním.
V průběhu února se posílají na jejich podporu fotografie se zvednutýma rukama.
....
Na schůzce parlamentu jsme se dohodli, že se také nafotíme.
Akce měla proběhnout tento týden
a my se chtěli vyfotit úplně všichni najednou na našem krásném nádvoří zámku.
Bohužel nám nepřálo vůbec počasí
a nádvoří bylo pořád mokré
( nechtěli jsme přidělávat práci našim uklízečkám).
Zároveň jsme ale nechtěli o focení přijít.
Proto jsme se rozhodli, že nafotím třídy jednotlivě.
...
Musím napsat, že jsem zažívala krásné pocity
a měla z našich dětí opravdovou radost!
...
V každé třídě jsem dětem vyprávěla o této organizaci,
o dětech se vzácným onemocněním 
a zeptala jsem se,
zda je podpoří.
Všechny třídy úplně bezprostředně souhlasily,
navíc všichni přidávali úsměvy
a  myšlenkami přenášeli dětem energii.
...
Ať už to byli prvňáčci nebo deváťáci,
tak všichni do toho šli s velkým přesvědčením 
udělat dobrou věc.
.....
Fotky jsem odeslala
a dostalo se nám krásného poděkování.
...
Naše podpora tím ale nekončí.
Rozhodli jsme se na parlamentu podpořit METODĚJE
i na jejich jarním bazárku,
kam se chystáme poslat výrobky k prodeji.
Pomůžeme tím dobré věci 
a to nás opravdu těší!
...


Mějte se moc krásně
a pokud byste i Vy chtěli,
tak ještě do úterý můžete posílat fotografie 
se symbolickým gestem zdvižených rukou
na podporu dětí, kteří trpí nějakou vzácnou nemocí.
...
Já usínám s krásným pocitem,
že vím,
že děti mají stále srdce na tom pravém místě!
💓

Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.