středa 8. února 2017

LOSOVÁNÍ

TAK!
Chvilku po deváté jsem přišla od kadeřnice.
Moje představa napsat krásně úhledně lístečky
vzala v niveč:o)!
Celkem Vás bylo 40 z komentářů 
a 3 z emailu.
Tak jsem na lístečky doslova načmárala vaše jména.
Slíbila jsem přece,
že vylosuji na blogové narozeniny.
Už když jsem lístečky psala,
tak jsem litovala,
že je odměna jen pro jednu.
Takový je ale život!
....
......
VÍTĚZKOU
......
SE
.........
STÁVÁ
...........
RADKA
............................
ŠIMŮNKOVÁ
........................................
MOC GRATULUJI !!!




ZDOKUMENTOVÁNO!
Losovala jsem já!
Nepodváděla jsem,
vždyť jsem učitelka:o))))!
....
Přeji Vám krásnou noc 
a i když jste vy ostatní nevyhrály,
tak mi prosím zachovejte přízeň,
protože Vás mám ráda!
💓
.....
ZÁROVEŇ CHCI VÁM VŠEM MOC PODĚKOVAT
ZA NÁDHERNÉ KOMENTÁŘE,
KTERÉ MI DOKÁŽOU VEHNAT SLZY RADOSTI DO OČÍ.
DÍKY,
MOJE ÚŽASNÉ VIRTUÁLNÍ KAMARÁDKY!
....
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.