sobota 11. února 2017

NESVÍTÍ A MRZNE

a já  jsem se tak moc těšila na sluníčko.
Na chalupu jsme přijeli včera večer
a já , ač jsem noční sova,
jsem doslova padla.
Asi to bylo tím, že mi chyběl odpolední spánek.
.........
Jsme na chalupě společně se zeťákem a vnučkami.
Katka zase zpívá.
Má celou zimu co dělat.
Každý týdne nějaký ples, někdy i dvakrát.
Na druhou stranu ji zpívání moc baví
a to je fajn.
Bohužel se na chalupu v zimě skoro nepodívá.
Její nové lyže jsou netknuté a čekají,
kdy si na ně udělá čas.
Standa, zeťák, ( má stejné jméno jako můj muž:o)),
se stará vzorně o holčičky.
Byl s nimi venku ráno i odpoledne.
Vybudoval jim dráhu 
a tak jezdí přímo u chalupy.




Taky mají ledový obchod
a prodávají.


Jsou ale po nemoci,
a tak nemohou být venku pořád.
Anička ta by ráda,
Emička je spíš naše paní  domácí:o)).
....
Venku je zima
a vůbec není slunečno, což mě fakt mrzí.
Je mrazivo, což je fajn, 
protože se člověk nepropadá, 
když jde na sněhu.
A že ho je pořád hodně.



...
Srneček snědl úplně všechno, co jsem mu minule připravila,
mrkev, jablka, staré pečivo,
důkazem bylo velké množství bobků.o)..



ještě pořád jsou na stromě jablka


A teď si vyzkouším, jaký máte zrak:o)
Vídíte našeho srnečka?


...
Dnes se už na nás přišel podívat!
Já hned popadla foťák
a začala ho fotit.
Bohužel jsem nevypnula blesk
a tak jsem ho nejen dobře nevyfotila,
ale ještě  se lekl a hned utekl..
...
Donesla jsem mu zase jídlo,
tak snad se zase objeví.
..
Musí mít vážně hlad,
protože je všechno pod zamrzlým sněhem.
....
Ještě se musím pochlubit, jak manžel tvořil:o)))
Chtěl si nahřát ručník na krk, který ho bolí
a dal ho na dvě minuty do mikrovlnky.
Málem jsme vyhořeli 
a tolik smradu.
Jediná Anička to komentovala slovy,
že jí voní, to,  co smrdí:o))!


Jak se mu povedly takové kruhy, 
to je nám záhada.
:o)
Holky přišly o ručníček se zajíčkem:o(.
....
Teď jdeme s Emičkou  upéct bábovku.
Anička je s dědou zase venku:o).
...
Užijte si krásný zbytek soboty.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.