úterý 7. února 2017

PERNÝ TÝDEN

tak dnes jsem měla dvě schůzky s rodiči deváťáků
ohledně přijímacího řízení,
předávala jsem rodičům přihlášky 
a slavné " zápisové lístky".
Tedy jen některým rodičům.
No, co vám budu povídat,
tedy spíš psát,
musela jsem s pravdou ven
a dělat ze sebe blbce,
tak to se člověku nikdy moc nechce:o))!
No nic...
a ač tam byli tatínkové se jmény,
kterých by se člověk měl obávat..
například  Vostrý a Vlk,
tak mě nesežrali a chovali se ke mně hezky
a odpustili mi to :o)!.
Už mám lístky nové a neudělala jsem už žádnou chybičku:o)
....
Schůzku pro rodiče páťáků mám až příští úterý 
a to už budou i podpisy,
tak bych to rodičům ani nemusela říkat...
....
Na druhou stranu není  nad to přiznat si chybu..
člověk má hned pak k lidem blíž...
Protože jsme přece všichni jen lidi
a chybovat je lidské:o)!
....
Domů jsem dorazila až po 7 hodině 
a jsem úplně " vyšťavená!"
A to mě zítra čeká kontrola z pedagogicko- psychologické poradny.
Člověk přežije i horší věci
a snad mám vše v pořádku:o)...
....
Užijte si krásně večer,
já se zabalila do deky, 
připravila si háček a vlnu
a rozhodně si ho užiji:o)..
...
Nezapomeňte ještě je čas soutěžit..
do zítřka!


..
Akorát změním čas,
jdu totiž večer ke kadeřnici,
tak až přijdu domů,
vylosuji výherce.
...
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.