pondělí 27. února 2017

JARNÍ PRÁZDNINY

začaly.
Sluníčko od rána svítí
a my si užíváme............
,,,,,,,,,,,,,
NEŠTOVICE
!!!!!!!
Tak si to představte,
všechno to naše užívání bude asi spočívat v mazání pupínků, hlídání teploty,
hlídání, aby se holky nedrbaly,
nekonečné hraní pexesa, 
a pak se řekne 
člověče, nezlob se!
Já se nezlobím,
ale musím se přiznat, že moje představa jarních prázdnin byla naprosto odlišná.
Být co nejvíc venku, užít si poslední zbytky sněhu.
Snad se z toho neopupínkuju taky.
Doufám, že díky pásovému oparu, který jsem měla,
jsem dost zaléčená antivirotiky 
a snad mi to nehrozí,
protože si pupínků užiju ažaž,
navíc mezi "těma mýma opupínkovanýma holkama" budu i spát.
Zatím průběh není tak zlý..
máme jen mírně zvýšenou teplotu 
a pupínků zatím jen pár..
ale začínáme...:o(

virus neštovic - zdroj wikipedia - Google

Tak nám držte palce,
ať to zvládneme!
Mějte se moc krásně!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.