neděle 2. dubna 2017

DEKORACE

díky sluníčku je mi tak nějak víc jarně,
a tak jsem vytáhla krabici s velikonoční dekorací
a začala zdobit.






Ani jsem nenapsala, že jsem byla o víkendu pilná i v kuchyni:o))
Protože manželovi dělá dobře zázvor s citronem a medem,
tak jsem mu udělala zase další dávku tohoto lektvaru.
...
Dále jsem udělala ještě pesto z medvědího česneku,
chutná báječně..
Hned jsem jím ozdobila brambory, které jsme měli k obědu.


V sobotu ráno jsem také udělala tiramisu
a ač jsem do něj zapomněla dát alkohol,
tak i tak byl vynikající 
a já ho ani nestačila vyfotit:o).
...
Počasí nás doslova žene na zahrádku 
a já mám úplně zničené ruce
od stříhání přerostlého maliní.
Vypadám jakoby mě někdo sešlehal:o)
a to nejsou ještě Velikonoce:o)!
...
Užijte si krásný zbytek krásného nedělního odpoledne.
Inka
💓





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.