středa 5. dubna 2017

NEMAJÍ !!!

Nemají nožičky!!!
Moc děkuji všem, kteří mně a hlavně dětem drželi palce!
Písemky se našly!
Pravděpodobně mě už nechtěly trápit,
protože mi za nimi bylo vážně smutno!
A kde že se mi potvůrky schovávaly?
...
Každou středu učím hudební výchovu 7. třídu.
Na hodinu mám samozřejmě učebnici, metodiku 
a spoustu papírů - různé referáty od dětí, písničky apod.
Mám na tyto pomůcky speciální kartonový šanon,
kam vše po hodině zakládám.
No a nyní jsem po týdnu zase šanon vytáhla
a hádejte, kdo se tam schovával?
Písemky!
..
Normálně jsem vyjekla radostí!
Ano, je to přesně týden,
co je děti psaly,
týden, 
co jsem je opravovala
a týden,
kdy jsem je tak hezky nevědomky odložila!
...
Určitě se ale objevily i díky Vám!
Možná jim bylo líto i mě, že bych vám musela napsat, že nejsou!
....
A tak jásám!!
No, nebudou zítra jásat asi všechny děti,
možná by si tři klidně raději napsaly jinou.
 ale   to  je  život!

Mějte moc krásný večer!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.