úterý 18. dubna 2017

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

v úterý:o)..
Musím napsat, že včera po příjezdu z chalupy jsem byla moc smutná,
protože azalka byla v děsivém stavu.
Všechny květy byly úplně svěšené.
Zalila jsem ji a ona mi do rána udělala velikou radost!
Je zase nádherná a pořád kvete!



...
Na chalupě mi dělal radost betonový květináč 
a jarními cibulovinami.
krásně nakvétal
a po celé svátky byl nádherný.



...
Rozhodla jsem se, že si tento týden kytičku nekoupím,
ale koupila jsem ji kamarádce k narozeninám.
Měla je minulý týden 
a já úplně zapomněla.
Tak snad ji kytička potěší!



...
Jinak mi můj syn říkal,
že mi ani nemusí volat,
že si vždycky všechno přečte na mém blogu.
Jediné co ho prý ale opravdu nebaví,
je moje květinové pondělí!
To je prý šílená nuda!
...
Původně jsem mu chtěla dát do ruky klíč
a vyfotit ho jako 
Petr - klíč,
ale nenechal se!
...
Tak doufám, že vás moje květinové pondělky 
nenudí tak jako jeho:o)!
...
Užijte si krásný podvečer, večer i noc
a zítra se mějte krásně
- moc!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.