úterý 25. dubna 2017

PAPÍROVÉ TVOŘENÍ

Jsem šťastnou majitelkou Big Shotu
( přístroj, který dokáže krásně vyřezávat podle šablony)
Šablony se samozřejmě musí koupit 
a jejich pořízení je poměrně nákladné.
Už jich mám ale docela dost
a ráda je používám.
Moc se mi líbil papírový věneček u Janičky
a tak jsem se rozhodla si  ho vytvořit.
Jenže jsem tolik kytiček co udělala Janička nevytvořila,
 a tak jsem použila korpus, který jsem měla ze zimy.



detail složitější kytičky








v Big shotu se dá taktéž vyrážet tvary do papíru


Z obyčejného papíru si tak člověk lehce udělá papír motýlkový.


Pokud s dětmi malujeme temperovými barvami,
tak zbytek temper z palety natřeme na papíry,
které pak dál můžeme využít.


Zítra jedeme s dětmi na Pražský hrad.
Už od září se na tuto exkurzi těším,
už od září jsme objednaní.
To, že si vybereme asi jeden z nejstudenějších a nejdeštivějších dnů,
je pěkná smůla.
Pokaždé, když jsem tam s dětmi byla,
jsem zažila krásné slunečné počasí.
Tentokrát si to asi pořádně neužijeme.
Naštěstí první část Hry na hrad
 se odehrává uvnitř v prostorách Pražského hradu.
(Kdo učí a nezná, 
tak moc doporučuji pro 4. a 5. ročník,
protože je to interaktivní, zábavné, poučné 
a i levné.)
Navíc díky této hře získáte vstupné do prostor katedrály sv Víty,
Zlaté uličky,do starého královského paláce,
baziliky sv. Jiří,
obrazárny Pražského hradu
i Prašnou věž.
Moc bych si přála, 
abychom alespoň na chvíli byli bez deště.
Držte nám palce.
Já Vám přeji krásný večer!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.