sobota 29. dubna 2017

PRAŽSKÁ MHD

versus blondýna :o).
(v mém podání)
Tak tomu asi neuvěříte.
V Praze jsem studovala, celkem obstojně zvládám cestování metrem,
znám různé trasy,
umím přestupovat.
Dokonce zvládám i jízdu tramvají.
To, co se mi doposud vyhýbalo,
byla jízda pražskou městskou autobusovou dopravou.
Běžně jí jezdím v našem městě.
....
Jak jsem se už v minulém příspěvku zmínila,
byla jsem ve čtvrtek na školení 
v Hydrologickém ústavu v Praze.
..
Po skončení mé části jsem se vydala na zastávku MHD.
Hydrologický ústav stojí dá se říct mimo,
 a tak se stalo, že jsem na zastávce stála úplně sama.
....
Už z dálky jsem uviděla jet číslo 107, 
tak jsem se připravila
a číslo 107 projelo kolem zastávky
jako bych byla neviditelná.
...
Podívám se na značku 
a na ní cedule
ZASTÁVKA NA ZNAMENÍ.


...
Aha, tak to asi budu muset nějak mávat.
...
V duchu jsem zavzpomínala na svá mladá léta 
a na stopování.
Moje první cesta stopem byla s mou nejlepší kamarádkou
a prvního, koho jsme si stoply, byl její taťka,
který nám vynadal 
a odvezl nás na vlakové nádraží:o).
zdroj Google

...
Přiznám se, že ve svém věku mi přišlo stopování autobusu
tak trochu nepatřičné,
ale přece nebudu na zastávce stát až do večera.
...
Autobus číslo 147 právě přijíždí 
a já ač nerada,
zvedám ruku 
a dávám znamení.
...
Hurá!
Autobus zastavuje.
To je ovšem všechno.
Dveře se neotvírají 
a řidič zpoza dveří na mě gestikuluje
Z jeho gest je jasné, že se ptá,
zda jedu či nejedu.
..
Nyní gestikuluji zase já!
No, samozřejmě, že jedu!
To bych asi nemávala.
...
Řidič se asi baví, já teda míň.
Mává rukou 
a já se začnu konečně rozhlížet po nějaké klice,
abych se tedy dostala dovnitř.
Objevím to samé kolečko,
co je v metru 
a pochopím!
Zmáčknu, řidič se mi směje,
já vcházím dovnitř
a moc se mi smát nechce!
Připadám si jako blbec.
U nás máme taky MHD,
ale máme taky jiné autobusy bez tlačítek,
máme galantní řidiče
a ti nám prostě dveře otevírají! :o)))

Normálně vidím dobře:o)!


...
Zbytek cesty jsem už naštěstí zvládla bez problémů.

....
PS: Dnes svítilo na chalupě sluníčko,
možná by mohla ta třešeň alespoň malinko vykvést!



....
Prima sobotní večer Vám Všem!
přeje blond :o)ýnka Inka
💓







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.