čtvrtek 13. dubna 2017

ZELENÝ ČTVRTEK

byl u nás ve znamení tradic.
Pečení 
a vaření něčeho zeleného
...
Poprvé jsem zkusila špenátovou polévku z čerstvého špenátu
a musím napsat, že byla vynikající.
Recept jsem si půjčila od Kluků v akci.




.......

Těstovinový salát se sušenými rajčaty 
a s pestem z medvědího česneku, které jsem dělala před 2 týdny.
......
Taky došlo na velké pečení.
Nejdříve  velikonoční mazanec,
který malinko prasknul.
Babička vždy nahoře dělala křížek
a já ho dělám taky,
bohužel mně se trošku rozjel.




....
S holčičkami jsme se pustily, tak jako každý rok,
do malých jidášků.
Děláme ptáčky.











....
No a nakonec došlo ještě na malinové řezy,
 které jsem dělala našemu Péťovi do práce.
Dokonce jsem si přivezla na ně i nový plech,
ale.....
Když už jsem těsto nalila na plech,
zjistila jsem, že se mi pekáč nevejde do trouby 
a to ani podél ani našíř.
Co teď?
No nic " blbějšího" mě nenapadlo než to dát trochu našikmo.
Samozřejmě, že se všechno slilo k té jedné straně,
tudíž na jedné to bylo nízké a skoro připečené
a na druhé vysoké a nedodělané.
....
Nedá se nic dělat, 
ale budu muset dát druhý pokus.
....
Mějte krásný večer
a já jdu péct:o)!
....
Jak už mnohé z vás psaly,
tak i já se držela tradice.
nehádala jsem se
a nic jsem si od nikoho nepůjčila,tak uvidíme,
co nám další rok přinese.
Ať i Vám přinese jen to nejlepší!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.