čtvrtek 20. dubna 2017

STARÁ, ALE DĚTINSKÁ


:o)
Tím stářím navazuji na včerejší příspěvek:o)
...
Po celý život jsem milovala panenky.
Dodnes si vzpomínám, jak jsem v deváté třídě na dovolené v Německu
celý týden škemrala, že chci koupit panenku, 
která se na mě usmívala z výlohy obchodu 
nedaleko pláže.
Dostala jsem ji!
Já to totiž se svým taťkou vždycky uměla,
smutný oči, naslibovala jsem hory i s horákama:o)
a taťka mi splnil i nemožné:o).
...
Taky si pamatuji, jak se mě asi v 15 ptala moje teta,
co bych si přála k Vánocům
a já řekla, že panenku, protože jsem věděla,
že mi už naši žádnou nekoupí
Teta koupila.
Pod stromečkem mě čekala přesně tato panenka
a já nevěřila svým očím.

Toužila jsem v té době třeba po barbínce,
takovouhle panenku jsem nečekala.
...
Když mi bylo asi 30, tak jsem začala sbírat takové ty 
porcelánové panenky

Mám jich na chalupě asi 15 a krásně se na ně práší.
Nějak mě panenková vášeň přešla.
......
Ale..
mám dvě vnučky
a už zase pokukuji po krásných panenkách.
Moc se mi líbí panenky značky Gotz,
třeba tahle

nebo tahle

Jejich cena je ale hodně vysoká.
:o(
Moc se mi líbí různě háčkované nebo pletené oblečky,
 kterých je na Pinterestu 
ohromné množství.
Jen malá ukázka.
Tam Vám jsou tak moc šikovné ručičky!

zdroj Pinterest

zdroj Pinterest

zdroj Pinterest

zdroj Pinterest

Začínám šetřit na Ježíška:o)
Asi si přes vnučky udělám zase radost!
.....
Přeji Vám moc krásný večer
panenková 
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.