neděle 13. května 2018

DEN MATEK A KERAMIKA

Moc s mi líbí keramičtí kočičáci
a tak jsme si je na keramice zkusili udělat.
První pokus
-
myslím, že docela dobrý..
První dva jsem zkusila na zkoušku.
Už mi visí na zdi.


Keramičila jsem ještě trochu..









A jak se dařilo dětem?


 


Šikulky.
Doufám, že se bude keramika líbit.
...
Letos poprvé jsem v třídě dětem nezdůrazňovala,
že je Den matek.
Nic jsme si neříkali,
děti si vyrobily sice vázu,
ale jestli ji předají ani nevím.
...
V listopadu, který byl pro mě velmi smutný,
totiž ve třídě jednomu mému žáčkovi zemřela maminka.
Nechtěla a vlastně ani nemohla jsem o tom psát.
Nešlo mi to..
Měla jsem ji moc ráda 
a moc jsem si přála,
aby nad  nemocí zvítězila.
Tak dlouho bojovala a úžasně žila..
Bylo to moc těžké 
a od té doby je v naší třídě 
téma "Maminka" tak trochu tabu.
Proto i ten letošní výpadek svátku maminek.
...
Jiné to bylo s dětmi, které mám na keramiku.
Hodiny, které pro maminky vytvořily,
jsou moc pěkné a snad se budou  líbit.
Bojovala jsem s hodinovými strojky.
Nejprve jsem objednala takové,
které byly užší a ne na všechny hodiny šly.
Některé hodiny byly tlustší
a tak jsem musela dokupovat další.
Širší.
Na ty zase nešly hodinové ručičky.
Víc peněz jsem už neměla k dispozici,
snad hodiny půjdou.
...
Ještě jednou celá naše hodinová galerie.
Každé jsou jiné,
co kus to originál!















Konečně po skoro roce snažení
nějaký výsledek.
Maminky snad potěší.
...
Vy si užijte krásný sváteční den
Já myslím a vzpomínám na svou maminku,
která byla tou nejlepší na světě!
...
Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.