čtvrtek 31. května 2018

NESTÍHÁM a DÁRKY

kolikrát už jsem na blog dala podobný příspěvek:o).
Pravdou je, že u mě není obvyklé,
když se na chvíli odmlčím.
není to kvůli GDPR,
ale kvůli pracovnímu shonu,
kvůli vedru 
a večernímu tvoření dárků
a videí.
Určitě o tom všem napíšu víc.
Teď mám plnou hlavu zítřejšího Dne dětí,
který s páťáky pořádáme pro mladší spolužáky.
Do toho háčkuji bačkůrky
( poprvé)
pro ještě nenarozené miminko naší kolegyně,
která zítra odchází na mateřskou.
Včera jsem vymýšlela dárek pro Elišku, 
mou báječnou kolegyňku,
která se mnou společně vede sbor.
A do toho všeho tvořím videa z fotografií školních dětí.
Od první třídy až do páté.
Všichni ušli ohromný kus cesty
a mě čeká s nimi veliké loučení.
Vždycky mi z toho bývá ouzko,
ale vždycky se ze všech sil snažím je předat
tzv. " co nejlepší".
Dneska mi například udělali velikou radost,
když z matematických stadardů pro 5 ročník dostalo 21 dětí jedničku, 6 dětí dvojku 
a jen jedno jediné dítko dostalo " dobrou".
Měla jsem trochu obavu,
protože je od první třídy učím metodou prof. Hejného
a poslední dobou na ni slyším i častou kritiku.
Já si ji ale zamilovala:o), děti baví a rodiče s ní nezatěžuji:o).
Zvládli to všichni bravurně,
rychlostí blesku 
a prý lehčí prověrku ještě nikdy nepsali.
To opravdu potěší.
...
Mějte krásnou noc, užijte si páteční den
( hurá, už zase pátek:o)
a dělejte co chcete :o)
a radujte se...
Inka
💓

moje první botičky


a růže pro Elišku
Bylo jich opravdu hodně:o))
ani nepočítejte..
Eliška stejně vypadá úžasně 
a nikdo by jí její věk nehádal.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.