sobota 5. května 2018

SEDMIKRÁSKY



Dodnes si pamatuji na básničku,
kterou jsem složila asi v sedmé třídě..
Rozhodně nevystihuje můj dnešní den.
...
Proč děti trhaj sedmikrásky
a potom je zahodí,
když samy mluví, že jsou krásky
a na louce se moc hodí.
Jak jdeš a potkáš sedmikrásku,
ta ti hned napoví,
proč trhat tuhle hezkou krásku,
vždyť ona chce mít svoji lásku,
vždyť ona chce žít,
tak jako ty.

....
No a já jich dneska oškubala pěknou hromadu..
Prostě žádná láska nebude!
Bude sedmikráskový med se zázvorem,
který mi minulý týden pomohl i při léčbě bolesti v krku.
....
Už se mi hezky louhují se zázvorem a s citrónem.
...
Ještě mám chuť udělat kopřivový sirup,
který je prý zázračný.
Jestli se bude dát pít, 
to nepsali:o).
..
Kopřiv tu mám požehnaně,
takže o materiál nebude nouze.
Recept a k čemu se používá jsem našla 
...
A na co se ještě chystám???
Na šeřík!
Ten jsem ještě nikdy nezkoušela,
ale zkusím sirup.
Šeřík mi právě krásně nakvétá
a to je pro mě prostě výzva!





Na chalupu jsme přijeli až po 16 hodině,
ale už jsme stihli spoustu práce.
Školení bylo super,
ačkoli nám ubralo půl slunečného dne.
Těším se na pěkné počasí,
které nám slibují.
Volno máme až do úterý.
Rozhodně se ale nebudeme nudit.
Anička s Emičkou jsou tu totiž s námi!
:o)
Mějte krásný večer..
Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.