čtvrtek 10. května 2018

DEN S ARMÁDOU

Akce dnešního dne.
Ačkoli děti nejdříve "frflaly".
že budou končit o hodinu a půl déle než původně měly,
tak si myslím, 
že nakonec odcházely spokojené 
a vše se jim líbilo.
...
První společná ukázka výcviku psů
je nadchla.
Mě méně, protože k vlčákům
mám od dětství velký respekt.
Jednou mě kamarádčin vlčák
stiskl na tváři.




nechtěla bych, aby se do mě s takovou chutí zakousl pes


...
Pak už chodily třídy po jednotlivých stanovištích.
My jsme byli první u vysílaček
a myslela jsem si,
že odtamtud děti ani nedostanu.¨
Rozdělili se na vlky a Karkulky
a na dálku si předávali úkoly.


Polní kuchyně nás taky zaujala,
zvlášť poté, 
kdy nám " uvařili" lízátka.

Vojenská sanitka se dětem také líbila.


přenos raněného


a záchrana


Kolik se nás vejde do auta?


U chemického bojového auta



prošli jsme i očistou..


Prohlídli jsme si i zbraně a dozvěděli se spoustu zajímavého



Děti se seznámily i s plynovou maskou.
Vzpomínáte někdo na branná cvičení?
Dodnes vzpomínám, že jako jediná jsem v osmé tříd měla růžovou masku s chobotem.
Ostatní měli šedou a bez chobotu.
Vzpomínám, jak jsem se styděla.

Kolik váží taková výstroj ..tu měl ten, co utíkal před psem.

Jako malý sumo.


Na závěr se děti pomazlily se psy.


člověk by vůbec neřekl, že dokážou zaútočit..



Dvě hodiny utekly jako voda
a někomu se ani nechtělo končit..
...
Myslím, že to bylo prima.
Počasí nám také přálo
a vojáci byli pěkní kluci:o)).
...
Užijte si příjemný zbytek dnešního dne.
Inka
💓











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.