neděle 6. května 2018

NEDĚLE


První letošní chřestový krém
( určitě ne poslední!)


Došlo dnes i na ten šeřík



2 hrnky cukru
2 hrnky květů šeříku
2 hrnky vody
šťáva z 1 citronu

Výsledkem je jen jedna lahev.
Vůbec jsem netušila, že šeříkový sirup může být tak výborný.
Jelikož mám obsypaný keř,
tak zítra budu pokračovat.
A taky dojde na ty kopřivy:o).
...
Dnes pracoval na chalupě i můj muž se zeťákem.
Natřeli celý štít u chalupy.


Už to bylo potřeba,
přece jen sluníčko udělá své
a na štítu to bylo znát.



Já ve chvilkách odpočinku jsem uháčkovala 
letní čepičku pro miminko..
 



Celý den byl velmi příjemný.
Slunečný,
ač foukal poměrně studený vítr.
Práce na zahradě,
nové kytičky,
spousta plevele..
Nikdy nekončící boj..
...
Přeji Vám příjemný večer..
Zítra mám volno!
Huráááááá!
Inka
💓







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.