sobota 12. května 2018

NEPOUŽITELNÁ

včera jsme si udělali takový malý Silvestr.
To píšu proto, že takhle dlouho snad ani na Silvestra nechodíme spát.
Včera jsme byli na návštěvě u známých. 
Prima večer
a povídání nebralo konce.
Když jsme zjistili, 
kolik je hodin,
tak jsme tomu nemohli uvěřit.
Byli jsme si jisti,
že jim šli hodiny rychleji.
..
Nejsem zvyklá popíjet
a tady se příjemně popíjelo..
Bylo mi fajn,
ale teď se musím přiznat, 
že dnes jsem skoro celé odpoledne prospala
 a docela slušně mě bolí hlava.
Stálo to ale za to :o).
..
Zahrada by potřebovala moje ruce
( a nejen moje- jiným se ale nechce)
a já dnes nejsem schopná.
Snad zítra bude hezky 
a mně půjde práce od ruky.
..
Za ten týden, co jsme nebyli na chalupě,
opět všechno neskutečně vyrostlo.
Něco i rozkvetlo.
Rododendron má nádherné květy.


orlíček se už také chystá kvést


hosty


česnek medvědí
( pořád ho je jen maličko)



a další rododendron má na květ.
Úplně jsem zapomněla jakou má barvu.
A ona je to fialová:o).



do vázy jsem si natrhala ještě šeřík,
který je letos obzvlášť bohatý na květy


nebe věstilo déšť,
který bych asi nejen já,
ale i rostliny přivítaly.
Bohužel se tak nedělo.
Pár kapek..


psí víno
začíná už krásně obrůstat..


Užijte si krásný večer,
já to vidím pro mě na brzkou noc.
Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.