úterý 8. května 2018

SVÁTEK

Včera měl můj muž a i můj zeť svátek.
Oba jsou Stanislavové.
Rozlišování jmen by bylo na dlouho 
Starej a mladej jsme zamítli hned na začátku.
Velkej a malej, zamítl můj muž,
protože je o něco menší.
Takže se často stává,
že na zavolání přiběhnou oba
nebo naopak žádný.
To častěji:o).
...
Anička napsala dědovi krásný vzkaz
a já upekla oběma dort.
Byl výborný,
ale kvalita zdobení nijaká.
Já když vidím ty nádhery na facebooku,
tak jen žasnu.
Manžel mě vždycky uklidní slovy:
Třeba se nedají jíst:o)
a ty tvoje jsou výborné.
Tak asi tak:o)



Nejhezčí na tom je, že jí to nikdo nediktoval 
a psala to sama.
Děda je prostě nejlepší!



Piškotové těsto s mascarponovými krémy.
Jeden jen se smetanou
a druhý ještě navíc s rozpuštěnou čokoládou.
Dort byl lehký 
a díky ovoci svěží.


Žádná velká oslava se nekonala,
pořád bylo co dělat.
Navíc chyběla Katka, která včera musela do práce.
Tak někdy příště.
..
Už jsme na chalupě osiřeli.
Mamka odjela společně s vnučkami a Standou,
My pojedeme dnes až v noci.
Musím ještě dodělat sirupy:o)
a dávají hokej.
...
Vy si užijte prima večer
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.