pondělí 28. května 2018

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

Dnes jsem vás chtěla ohromit kyticí nádherných lučních květů.
Místo toho jen pár doslova uškubnutých kopretin.
I tak jsou hezké!
A proč není v mé váze pořádná kytice?
Včera jsem na chalupě ( jak jinak) plela.
Věčně ohnutá záda, však to znáte.
Do toho jsem začala docela akutně potřebovat na záchod.
( jen na tu malou:o),
jenže taky jsem ještě potřebovala kousek vytrhat plevele.
No a pak už jsem utíkala a nějak rychle dosedla na záchod,
asi zprudka a něco se mi hnulo v zádech
a já už nemohla ze záchodu pomalu vstát.
Málem jsem tam zůstala:o).
No, nebojte, nakonec jsem vstala
a dobelhala se ven.
Kytici se mi už prostě udělat nepodařilo.
Představa toho, že se ohýbám 
a trhám luční kvítí byla děsivá.
...
Musím napsat, že dnes už mi je podstatně líp.
Chodím, jen se mi hůř zvedá z postele.






I tak mi kopretiny dělají radost.
Vám přeji krásný večer, noc
a užijte si i úterý!
Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.