čtvrtek 13. prosince 2018

ČAS ADVENTNÍ

je časem hektickým,
kdy je potřeba se i zastavit
a svátečně rozjímat.
Ač toho má člověk hodně,
tak se dokáže v tomto čase dojímat
a užívat si krásných chvil.
Alespoň já to tak mám.
Čas vánočních koncertů a besídek..
Vím, že když stojím na druhé straně,
nemůžu si tu atmosféru až tak vychutnat,
ale po úspěšném vystoupení 
cítím velikou radost
a potěšení,
že jsme potěšili:o).
..
Přesně takový byl včerejší vánoční koncert našeho sboru a flétniček.




 
Dnes jsem se dojímala a užívala si jako divák
vánoční besídku mé vnučky.
Krásné to bylo.
Je prima být pyšnou babičkou!


Ještě mě čekají další dvě besídky.
Jedna ve školce u Emičky
a jedna pro mě pracovní - naše třídní.

Dělat radost v tomto čase by se mělo.
Naše škola již třetím  rokem podporuje 
nadaci
( MEZI TOLIKA DĚTMI JEDINÝ)
Dozvěděla jsem se o ní díky mé čtenářce Evě.
Tentokrát jsme ve škole uspořádali sbírku stolních a společenských her
a doplnili jsme o výrobky z našeho školního jarmarku.
Jsme rádi, že můžeme pomoci dobré věci.




Toto a ještě další výrobky jsme dnes ráno předali.


Také děláte rádi radost druhým?
..
Mějte krásnou noc
a užijte si nadcházející víkend.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.