neděle 9. prosince 2018

DRUHÝ ADVENTNÍ

Nevím, jak vám,
ale mně ten čas strašně letí..
Na Ježíška se těším,
ale nějak nestíhám všechno to, co bych chtěla :o).
Navíc bych všechno chtěla dělat v naprostém klidu 
a ne ve spěchu.
Pečení si ale užívám 
a rozhodně na něj nespěchám.
Jak už jsem psala,
tak začínám lineckým,
které u nás nikdo nejí 
a vždycky vydrží nejdéle:o).
Na talíři prostě ale chybět nesmí,
zvyk je zvyk:o).
Přitom si uvědomuji, že docela nesnáším to mazání marmeládou :o).
No, už je hotové
a jede se dál.
Každý rok zkouším něco nového.
Hledám v nepřeberném množství receptů,
které mi Google nabízí..
..
Dalším mým přiznáním je to,
že nepeču příliš zdravě.
Ze mě by měla radost Magdalena..
Máslo musí být máslo 
a to nejlepší,
vrážím do toho vejce,
taky ta nejlepší
a mouka musí být taky super..
Musím napsat, že z celé rodiny peču vlastně jenom já,
takže je nás na to cukroví tolik,
že se po něm ani snad přibrat nedá :o).
Teď si uvědomuji,
že vlastně letos peče i Štěpánka, 
moje snacha, poslala mi fotky..
a hádejte, čím začala?
:o))
Lineckým!
Prostě zapadla do rodiny!
A manželova mamka vlastně taky letos peče.
S vnučkami,
vanilkové rohlíčky.
Jedna je prý dělá veliké, jedna malé 
a mamka střední:o)..
Aspoň si holčička zapečou,
když nejsme na chalupě.

Copak upéct to je hračka, ale to plnění a zdobení, to dá větší práci!




Já zapálila svíčky
a užívám si ticha..
Manžel odešel na hokej 
a já jsem sama..



Udělala jsem ještě vánoční dekorace 
a taky jeden velký šiškový věnec.
Zůstaly mi šišky,
tak přece je nevyhodím.
Myslím, že se bude hodit na dveře u chalupy.


A jak jste si užívali Vy? 
---
Mně to každopádně jako vždy uteklo hrozně moc rychle.
Jo, mimochodem, přestala jsem mluvit..
Hlasivky mi vypověděly službu.
To asi proto, že máme ve středu koncert,který uvádím.
Asi aby mé projevy nebyly dlouhé :o)..
 vše je, jak má být:o).
Mějte se krásně a užijte si nový týden!
Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.