neděle 30. prosince 2018

PÁR DNÍ

jsme zase měli pejska.
Teda spíš našeho medvěda.
Megie je mega pes!
Pořádný Novofudlanďák.
A je vždycky tam, kde se něco děje,
takže nejradši v kuchyni.
Při vaření tak i cvičím.
Mám překážkovou dráhu!

Jak vidí jídlo, tak slintá:o).


 Dostala i bryndák:o)

prosím, prosím, smutně koukám:o))




naštěstí ji moje kočky  na pantoflích nechávají naprosto v klidu.
Anička s Emičkou jsou nadšené.
..
Dnes naši mladí odjeli 
a tak pomalu snášíme dekorace na své místo.
Cukroví už opět může ležet na stole, můžeme zapálit opět svíčky
a nechávat otevřeno i tam, 
kam Megii nesměla.
...
Stromeček přežil 
a po Megii tu zůstalo jen pár chlupů.
..
Jo, venku nasněžilo a do budek se mi opět vrátili ptáčci!
Mám radost!
Mějte krásný podvečer.
Předposlední den tohoto roku
a já už zase zítra budu o rok starší.
..
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.