sobota 8. prosince 2018

SOBOTNÍ KVĚTINOVÝ

Kdo čte můj blog již dlouho,
tak určitě ví,
že jednou z mých slabostí
jsou květiny.
Mám je moc ráda
a jejich přítomnost mi prostě svědčí.
Nevím, zda to není mým květinovým jménem
Jiřina,
ale prostě je to tak. 
..
Taky jste si mohli všimnout, 
že již pár pondělků vázne můj pondělní květinový.
Je to tím, že jsem měla takový fofr,
že jsem si ani kytičky nestačila koupit.
..
Dnes ovšem přináším plný byt květin
a nádherných.
O to víc krásnějších,
protože všechny byly darované.
První nádhernou jsem dostala za namalované
andělské  hrnečky a talířky.
Hned bych se mohla znovu vdávat!





Druhou - růži jsem dostala za vystoupení pěveckého sboru
pro kosmonoské seniory.


Třetí není řezaná,
ale krásný bílý brambořík,
který jsem dostala od své milé kamarádky.


Poslední jsem dostala včera večer,
kdy jsme měli vystoupení pěveckého sboru 
v mladoboleslavském leteckém muzeu
pro zaměstnance naší automobilky ŠKODA.
Musím napsat, že to byl krásný zážitek
a já a Eliška ( klavíristka) jsme měly velikou radost 
z ohromného úspěchu našich zpěvaček.
Krásná atmosféra byla umocněna atmosférou 
dvacátých let minulého století.
Všichni byli dobově oblečeni 
a mělo to veliké kouzlo.
Ach! 
To byly časy!
Rukavičky, klobouky, kloboučky, čelenky, 
šaty s třásněmi i bez..
Jedním slovem nádhera..
Mrzí mě, že jsem nestačila vyfotit víc fotek.

připraveni a za chvilku začneme zpívat..
a kytička


Přeji Vám krásný sobotní večer..
Já jsem dneska " pečitelka" :o))
Vánoční cukroví u nás v rodině prostě být musí!
Těsta odpočívají v lednici
a za chvíli na TO půjdu!
Držte mi palce, ať nic nespálím:o)..
Inka
💓




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.