neděle 2. prosince 2018

PRVNÍ ADVENTNÍ

Také už nasáváte tu vůni adventu?
Já kromě ní i vůni svíček,
které mi tu dělají bohatou přítomnost.
Dnešní televizní pořad o požárech adventních věnců 
mi moc velkou radost neudělal,
ale nějak mě neodradil.
Jen pálím vždy pouze v té místnosti, 
kde se právě nacházím.
..
První adventní svíčka již hoří..


a je i nakreslena:o)
U ní jsi jsem naprosto jistá,
že z ní požár vážně nehrozí!

Kromě adventního věnce svítí ještě 10 malých čajovek 
v domečcích,
které mi tady kouzlí krásnou atmosféru..
Tohle já vážně miluju..
Je několik věcí,
které pro mě k zimě a k Vánocům neodmyslitelně patří...
-svíčky
-krmení ptáčků
( mimochodem mám zase novou ptačí budku)
- pečení cukroví 
( musí být i linecké, i když ho u nás skoro nikdo nejí)
- domácí vaječný koňak
-samozřejmě nazdobený stromek
a ještě mnoho a mnoho dalšího..
….
Vám Všem přeji krásnou adventní neděli
a pěkný předvánoční čas.
Inka
💓





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.