sobota 1. prosince 2018

PRVNÍ PROSINCOVÁ SOBOTA

tak jsem si řekla, že jakmile u nás napadne první sníh,
tak si změním zase úvodní stranu blogu.
Nečekala jsem,
že to bude právě dnes
1. prosince.
To je krása..
Bílá krása.
Přiznám se, že ji nejvíc miluji zpoza oken,
i když někdy když je slunečno
a člověk se projde v třpytícím se sněhu, tak je to krása.
Jak já milovala sníh a sjezdovky..
Člověk ale stárne 
a mění se.
Zůstali jsme tentokrát doma.
Já potřebovala uklidit tu svou domácí dílnu
a uvést byt do stavu adventního těšení se 
a očekávání Ježíška..
..
Přiznám se, že jsem hodně slevila ze svých zásad,
kdy na Vánoce muselo být naprosto vše dokonale vyčištěné 
a připravené.
Vzpomínám jak jsem kdysi ještě ve dvě v noci prala záclony a věšela je ještě mokré,
aby ráno byt voněl aviváží..
Tak to už vážně dávno nemám.
Nestíhám a vlastně si člověk pořád uvědomuje,
že o tom to není..
Co ale každoročně musí být,
tak to je výzdoba.
Za ty roky je toho tolik,
že to není skoro kam dávat.
A ač se snažím to korigovat,
tak to nějak pořád nejde.
Vezmu do ruky andílka
a přemýšlím, kam s ním.
Zpátky do krabičky?
nene...vždyť se někde místo najde
a tak je to se vším..
Letos jsem si koupila další velikou šitou andělku,
taky dalšího šitého andílka do sbírky
a přibyl i šitý sněhulák.
Já prostě bez nich nějak nemohla odejít .o)).
Tady zatím malá ukázka výzdoby..
Mějte krásný zbytek soboty
a užívejte nádherný adventní čas..
Inka
💓




 poopravila jsem si nově tabulku..
viděla jsem na Pinterestu..

 věnec na dveře



adventní tác na stole








polštářků není nikdy dost!
:o)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.